Vi bruker informasjonskapsler for å optimalisere din brukeropplevelse på nettbuss.no. Ved å klikke "OK" godtar du at vi lagrer opplysninger som beskrevet her.

Kontakt oss

Ja. Du kan sende oss en melding på Facebook. Du finner oss ved å søke opp Nettbuss, eller skriv inn url'en facebook.com/nettbuss i søkefeltet på nettleseren din. Vi betjener Facebook mellom kl. 08:30 - 15:30 mandag - fredag.

Instagram brukes hovedsaklig til å vise frem våre destinasjoner og gi inspirasjon til å reise i Norge, ikke til kundeservice. Men tagg oss gjerne (@nettbuss.no) eller bruke emneknaggen #nettbuss på dine innlegg om det er noe du vil vise oss.

Både telefon, Facebook og e-post besvares mandag - fredag mellom klokken 08:30 - 15:30.

Ris og ros

Krav om refusjon av utgifter til alternativ transport, refusjon av billettutgifter eller klager på reisen må settes frem skriftlig innen tre måneder regnet fra datoen for reisen. Krav på refusjon eller klager sendes til kundesenter@nettbuss.no. Innen én måned fra mottatt henvendelse vil vi bekrefte om kravet eller klagen fører frem, avvises eller er til vurdering. Endelig svar gis innen tre måneder regnet fra den datoen vi mottok henvendelsen. Passasjerer som ikke får dekket krav eller medhold i klage på reisen, har mulighet til å klage til Transportklagenemnda.

Dette kan du gjøre på Facebook, enten i en melding eller innlegg på veggen vår. Ønsker du å bruke Instagram tagger du oss i innlegget ditt (@nettbuss.no). Du kan også sende en e-post til kundesenter@nettbuss.no.

Hittegods

All informasjon om hittegods finner du på nettbuss.no/hittegods.