Vi bruker informasjonskapsler for å optimalisere din brukeropplevelse på nettbuss.no. Ved å klikke "OK" godtar du at vi lagrer opplysninger som beskrevet her.

Kontakt oss

Har du spørsmål eller ønsker å snakke med noen hos oss? Kontakt oss for spørsmål, ruteinformasjon eller bestilling av billetter. Vi hjelper deg så fort vi kan. 

Kundesenter

Telefon: (+47) 407 05 070
E-post: kundesenter@nettbuss.no
Facebook: facebook.com/nettbuss

Åpningstider:
Mandag - fredag kl 08:30 - 15:30
Helg, høytids- og helligdager: Stengt

Adresser

Nettbuss AS 
Besøksadresse: Schweigaardsgate 23, Oslo, 5. etg.
Postadresse: Postboks 1800 Sentrum, 0048 Oslo
E-post: konsern@nettbuss.no

Nettbuss Travel AS
Besøksadresse: Schweigaardsgate 14, Galleriet Oslo, 2. plan
Postadresse: Nettbuss Travel AS, PB 1800 Sentrum, 0048 Oslo


Ekspressbusser til Sverige og Danmark

For Bus4You og Nettbuss express til og fra Sverige og Danmark ta kontakt med Nettbuss Travel AB på telefon +46 771 15 15 15 eller e-post info@nettbuss.se.

 

Hittegods

Linjeoversikt og kontaktinfo >>

 

Ønsker du å klage på noe?

Krav om refusjon av utgifter til alternativ transport, refusjon av billettutgifter eller klager på reisen må settes frem skriftlig innen tre måneder regnet fra datoen for reisen. Krav på refusjon eller klager sendes til kundesenter@nettbuss.no. Innen én måned fra mottatt henvendelse vil vi bekrefte om kravet eller klagen fører frem, avvises eller er til vurdering. Endelig svar gis innen tre måneder regnet fra den datoen vi mottok henvendelsen.

Passasjerer som ikke får dekket krav eller medhold i klage på reisen, har mulighet til å klage til Transportklagenemnda.